Saturday, May 28, 2011

Syaza.Ella's song.Semangat

The girl with the name Syaza Farhana is our school librarian.She lives in Klang

Gadis yang bernama Syaza Farhana ialah pustakawan sekolah kami.Dia tinggal di Klang.

Did I say she is a librarian?Well,she is not anymore.She goes back home and studying in Klang now.geez.And I was planning to train her to be our Head librarian.Replacing me.

Saya ada cakap dia pustakawan?Baiklah,dia bukan lagi pustakawan.Dia sudah pulang ke rumah dan belajar di Klang.hadoiii.Dan saya pulak merancang untuk melatihnya menjadi ketua pustaka menggantikannya.

Anyway,wherever you go,your spirit still lives in our heart.We will never forget that you used to make us laugh with your talents that you show up stage.The courage you show.How you try to uphold justice,we very sure we will not forget about that too.

Walaubagaimanapun,kemana saja awak pergi,semangat awak berada di hati kami.Kami takkan lupa bagaiana kamu pernah membuat kami ketawa dengan bakat2 kamu tunjukkan di atas pentas.Keberanian yang kamu tunjukkan.Bagaimana kamu cuba menegakkan kebenaran,kami pasti kami takkan lupakan itu juga.

This girl really loves to sing.Her voice sounds like our rock queen Ella.These are the songs I find in the internet.Dedicate to Syaza.Ella songs.

Gadis ini suka menyanyi.Suaranya seperti Ella ratu rck kita.Ini ada beberapa lagu yang saya jumpa di internet.Ditujukan pada Syaza.Lagu2 Ella.

klik here HERE and RAMA-RAMA SYAZA'S ALL TIME FAVOURITE


librarians uniforms

No comments:

Post a Comment